Skip to content

Обичам да чета дневните си хороскопи

октомври 17, 2011

Всеки нов ден започва с моите хороскопи за зодията. Някои ще кажат, че това са глупости, но не сте ли намирали някакъв отдушник в тях? За мен те не са нещо повече от едно приятно прекарано време и в няколко добри думи, които евентуално може да пише в тях за мен и представителите на зодията ми. Интересни четива за тях намирам в доста български сайтове, но често се зачитам и в сайтове на английски и немски. Тяхното разнообразие е голямо и информацията за всяка зодия е неичерпаема. Тази вечер попаднах на една нова статия тук, която ми хареса, особено информацията за моята зодия🙂. Няма да издавам коя е, защото все пак това е лична информация🙂.

Напоследък ползвах и няколко приложения във Фейсбук за хороскопи, но нещо не ми допаднаха. Друг е въпроса, че с последните опции, които добавиха „майсторите му“ показват и ако пръдна даже. Кирил влезе в „еди къде си“, Симона направи „еди какво си“, Петър се „чеше под мишниците“ и подобни глупости. Не че нещо, но много навлиза в личния ми живот и този на приятелите ми, което не ми харесва особено. Друга „социалка“, която ползвам е Туитър, но с него нещо не мога да свикна, прекално са ми къси посланията, което го прави малко недодялан в моите очи и представи за комуникация между потребители в интернет.

Малко встрани от темата за хороскопи е днешният прекрасен ден, който ме зарадва особено много с едно посещение на приятел, който не бях виждал от дълги години. Вечерта мина в едно приятно заведение, което често посещавам. „Хортуването“ мина по обичайния начин с достаъчно количество бира и стабилни мезета. Миналото и добрите спомени от него никога не умират докато човек е все още на акъла си🙂 това стана ясно с много спомени за отминали приятни моменти, които изникнаха в главите ни.

Вашият коментар

Вашият коментар

